Problémy s doručením

Všetky odoslané zásielky starostlivo balíme a kontrolujeme. Pretože spolupracujeme s overenými zmluvnými dopravcami veríme, že vám zásielka bude doručená v poriadku k vašej plnej spokojnosti. Aj napriek všetkej našej snahe sa ale môže stať, že preberaná zásielka môže vykazovať známky poškodenia. Ako postupovať v tomto prípade?

Ako preberať zásielku?

Všetky nami expedované zásielky odchádzajú starostlivo zabalené a nepoškodené. Pri preberaní sa preto uistite, že zásielka nevykazuje žiadne známky poškodenia.

Čo robiť, keď je zásielka poškodena?

V prípade, že je zásielka poškodenia, spíšte s prepravcom riadny protokol o poškodení zásielky (prepravca je povinný s vami tento protokol spísať) alebo odmietnite zásielku prevziať. V oboch prípadoch nás informujte  aby sme mohli zjednať nápravu.

Tovar neprišiel v zmluvnom termíne

V závislosti na prepravcovi by vám mal tovar doraziť do druhého až štvrtého pracovného dňa od jeho predania zásielkovej službe, o ktorom vás budeme informovať e:mailom. Pokiaľ prepravca nedodrží zmluvnú dobu doručenia môžete kontaktovať buď priamo prepravcu, alebo nás.  .